Kulttuuri ja liikuntasetelit

4.4.2023

SA ottaa vastaa TYKY-liikuntaseteleitä sekä Smartumin Kulttuuri ja liikunta (5€) / liikuntaseteleitä (4€). Smartumin Saldo kortti ei käy teknisistä syistä. Myös TYKY-Online veloitus voidaan tehdä.

Jäsenmaksun suoritukseen (vast. maksut) käy sähköinen E-passi, Smartum Pay tai Edenred. Sähköinen maksu näkyy heti SA:n tilillä. Siitä ei tarvitse tiedottaa erikseen.

Maksamiseen käyvät edelleen Smartum, Tyky ja Edenred kulttuuri- /liikuntasetelit. Paperisilla seteleillä maksettaessa ota yhteys R Suomiseen, 050 523 5610.
Niillä voi maksaa ampumiseen liityviä maksuja, esim kilpailu-, rata- ja kierrosmaksuja.
Seteleillä ei voi maksaa sarjalippuja (paitsi nimetty kortti) tai vastaavia.
Jäsenmaksun maksamisesta on sovittava erikseen taloudenhoitajan kanssa.
Seteleillä ei voi maksaa kahvion tuotteita. Kahviossa käy käteinen tai MobilePay

Työnantajaltasi saadut Kulttuuri- ja liikuntasetelit on tarkoitettu sinun omaan käyttöösi, sinun hyvinvointisi ja henkisen vireytesi ylläpitämiseen. Niillä ei voi maksaa perheenjäsenten tai ystävien kulttuuriharrasteita, eikä seteleitä voi luovuttaa tai myydä eteenpäin.